Laat mij weten wanneer Na-KD katoenen dames body- cup shape body - Grijs weer op voorraad is!
Laat je e-mailadres achter en we sturen je een mailtje wanneer dit product weer op voorraad is.
Maattabel
Laden...
Klik op een afbeelding om deze te vergroten.
Dit product is toegevoegd aan de winkelwagen
Na-KD katoenen dames body- cup shape body - Grijs
46% Katoen, 50% polyesther, 4% Elastaan. fijne en mooie beugel body met string design van Na-kd
Gerelateerde producten
Na-KD katoenen dames body- cup shape body - Grijs
100 dagen Gratis retourneren
Gratis verzending vanaf 50 euro
Veilig (achteraf) betalen
Voor 17:00 besteld is morgen in huis
Je bestelling wordt dinsdag geleverd
Beschrijving
Artikelnr.: DS1013-00082346% Katoen, 50% polyesther, 4% Elastaan. fijne en mooie beugel body met string design van Na-kd
- Mooie body met beugel
- met beugel en binnenkant Bh is gevoerd met stof van 100% polyamide
- Met drukknoppen onderaan
- Met string design
- Ook verkrijgbaar in zwart en wit
Vaak samen gekocht
Artikelcode DS1013-000716
€13,95€8,95
op voorraad
92% Polyamide, 8% Elastaan. fijne string design, microfiber high-waist slip van Na-kd
Lees meer
Artikelcode DS1724-000002
€24,95€19,95
op voorraad
92% Polyamide, 8% Elastaan. fijne bralette design, microfiber top van Na-kd
Lees meer
Artikelcode DS1013-000823
€31,95€19,95
op voorraad
97% Katoen, 3% Elastaan. fijne en mooie beugel body met string design van Na-kd
Lees meer
Artikelcode DS1013-000762
€34,95€19,99
op voorraad
90% Polyamide, 10% Elastaan. fijne en mooie beugel body met string design van Na-kd
Lees meer
Artikelcode DS1013-000686
€18,95
op voorraad
88% Polyamide, 12% Elastaan. fijne en sexy kanten string met elastische band van Na-kd in een 3-pack
Lees meer
- 26 Aug 2024Linda<div class="dmws-plus-review-wrapper">
<p style="margin-bottom: 1rem;" class="dmws-plus-review-text">Geen, heb het geretourneerd. Helaas werd de retourzending niet geaccepteerd omdat er vlekken op zaten die ik aangebracht zou hebben. Hoe ik dat gedaan zou moeten hebben, is mij nog steeds een raadsel. Ik constateerde al snel dat het item te klein was en dat het een body was, terwijl ik een bh-hemd verwachtte. Waarop ik het item direct in de verpakking terug heb gedaan. Op de bovenkant zaten vlekken van foundation of een zelfbruiner. Die gebruik ik beide niet. Op het slip gedeelte zaten ook vlekken, maar dat deel heb ik niet eens aangeraakt.
Wat mij stoort in de houding van Sliponline dat er automatisch van uit wordt gegaan dat ik de veroorzaker zou zijn. Maar bij de controle van retouren kan het bedrijf zelf ook een fout maken. We zijn allemaal mensen toch? Maar nee, dat ging er bij Sliponline niet in. Uiteindelijk kreeg ik de heft van het aankoopbedrag terug, maar ik heb een zeer naar gevoel overgehouden aan het wantrouwen richting de klant. Bijzonder klantonvriendelijk dit bedrijf. Voor mij dus geen Sliponline meer!</p>
<ul style="list-style-type: none; padding-left: 0;" class="dmws-plus-review-pros-cons">
<li class="dmws-plus-review-pros-cons-item" style="padding-right: 0; width: 100%;">
<span class="dmws-plus-review-con-icon" style="background: #ff4b55; font-size: 17px; font-weight: 600; color: white; margin-right: 10px;
border-radius: 50%; width: 20px; display: inline-block; height: 20px; line-height: 20px; text-align: center;">-</span>
<span class="dmws-plus-review-con-text">Klantonvriendelijk</span>
</li>
</ul>
</div>
1/1
Reviews
26 Aug 2024
Linda
<div class="dmws-plus-review-wrapper">
<p style="margin-bottom: 1rem;" class="dmws-plus-review-text">Geen, heb het geretourneerd. Helaas werd de retourzending niet geaccepteerd omdat er vlekken op zaten die ik aangebracht zou hebben. Hoe ik dat gedaan zou moeten hebben, is mij nog steeds een raadsel. Ik constateerde al snel dat het item te klein was en dat het een body was, terwijl ik een bh-hemd verwachtte. Waarop ik het item direct in de verpakking terug heb gedaan. Op de bovenkant zaten vlekken van foundation of een zelfbruiner. Die gebruik ik beide niet. Op het slip gedeelte zaten ook vlekken, maar dat deel heb ik niet eens aangeraakt.
Wat mij stoort in de houding van Sliponline dat er automatisch van uit wordt gegaan dat ik de veroorzaker zou zijn. Maar bij de controle van retouren kan het bedrijf zelf ook een fout maken. We zijn allemaal mensen toch? Maar nee, dat ging er bij Sliponline niet in. Uiteindelijk kreeg ik de heft van het aankoopbedrag terug, maar ik heb een zeer naar gevoel overgehouden aan het wantrouwen richting de klant. Bijzonder klantonvriendelijk dit bedrijf. Voor mij dus geen Sliponline meer!</p>
<ul style="list-style-type: none; padding-left: 0;" class="dmws-plus-review-pros-cons">
<li class="dmws-plus-review-pros-cons-item" style="padding-right: 0; width: 100%;">
<span class="dmws-plus-review-con-icon" style="background: #ff4b55; font-size: 17px; font-weight: 600; color: white; margin-right: 10px;
border-radius: 50%; width: 20px; display: inline-block; height: 20px; line-height: 20px; text-align: center;">-</span>
<span class="dmws-plus-review-con-text">Klantonvriendelijk</span>
</li>
</ul>
</div>
<p style="margin-bottom: 1rem;" class="dmws-plus-review-text">Geen, heb het geretourneerd. Helaas werd de retourzending niet geaccepteerd omdat er vlekken op zaten die ik aangebracht zou hebben. Hoe ik dat gedaan zou moeten hebben, is mij nog steeds een raadsel. Ik constateerde al snel dat het item te klein was en dat het een body was, terwijl ik een bh-hemd verwachtte. Waarop ik het item direct in de verpakking terug heb gedaan. Op de bovenkant zaten vlekken van foundation of een zelfbruiner. Die gebruik ik beide niet. Op het slip gedeelte zaten ook vlekken, maar dat deel heb ik niet eens aangeraakt.
Wat mij stoort in de houding van Sliponline dat er automatisch van uit wordt gegaan dat ik de veroorzaker zou zijn. Maar bij de controle van retouren kan het bedrijf zelf ook een fout maken. We zijn allemaal mensen toch? Maar nee, dat ging er bij Sliponline niet in. Uiteindelijk kreeg ik de heft van het aankoopbedrag terug, maar ik heb een zeer naar gevoel overgehouden aan het wantrouwen richting de klant. Bijzonder klantonvriendelijk dit bedrijf. Voor mij dus geen Sliponline meer!</p>
<ul style="list-style-type: none; padding-left: 0;" class="dmws-plus-review-pros-cons">
<li class="dmws-plus-review-pros-cons-item" style="padding-right: 0; width: 100%;">
<span class="dmws-plus-review-con-icon" style="background: #ff4b55; font-size: 17px; font-weight: 600; color: white; margin-right: 10px;
border-radius: 50%; width: 20px; display: inline-block; height: 20px; line-height: 20px; text-align: center;">-</span>
<span class="dmws-plus-review-con-text">Klantonvriendelijk</span>
</li>
</ul>
</div>
26 Aug 2024
Linda
<div class="dmws-plus-review-wrapper">
<p style="margin-bottom: 1rem;" class="dmws-plus-review-text">Geen, heb het geretourneerd. Helaas werd de retourzending niet geaccepteerd omdat er vlekken op zaten die ik aangebracht zou hebben. Hoe ik dat gedaan zou moeten hebben, is mij nog steeds een raadsel. Ik constateerde al snel dat het item te klein was en dat het een body was, terwijl ik een bh-hemd verwachtte. Waarop ik het item direct in de verpakking terug heb gedaan. Op de bovenkant zaten vlekken van foundation of een zelfbruiner. Die gebruik ik beide niet. Op het slip gedeelte zaten ook vlekken, maar dat deel heb ik niet eens aangeraakt.
Wat mij stoort in de houding van Sliponline dat er automatisch van uit wordt gegaan dat ik de veroorzaker zou zijn. Maar bij de controle van retouren kan het bedrijf zelf ook een fout maken. We zijn allemaal mensen toch? Maar nee, dat ging er bij Sliponline niet in. Uiteindelijk kreeg ik de heft van het aankoopbedrag terug, maar ik heb een zeer naar gevoel overgehouden aan het wantrouwen richting de klant. Bijzonder klantonvriendelijk dit bedrijf. Voor mij dus geen Sliponline meer!</p>
<ul style="list-style-type: none; padding-left: 0;" class="dmws-plus-review-pros-cons">
<li class="dmws-plus-review-pros-cons-item" style="padding-right: 0; width: 100%;">
<span class="dmws-plus-review-con-icon" style="background: #ff4b55; font-size: 17px; font-weight: 600; color: white; margin-right: 10px;
border-radius: 50%; width: 20px; display: inline-block; height: 20px; line-height: 20px; text-align: center;">-</span>
<span class="dmws-plus-review-con-text">Klantonvriendelijk</span>
</li>
</ul>
</div>
<p style="margin-bottom: 1rem;" class="dmws-plus-review-text">Geen, heb het geretourneerd. Helaas werd de retourzending niet geaccepteerd omdat er vlekken op zaten die ik aangebracht zou hebben. Hoe ik dat gedaan zou moeten hebben, is mij nog steeds een raadsel. Ik constateerde al snel dat het item te klein was en dat het een body was, terwijl ik een bh-hemd verwachtte. Waarop ik het item direct in de verpakking terug heb gedaan. Op de bovenkant zaten vlekken van foundation of een zelfbruiner. Die gebruik ik beide niet. Op het slip gedeelte zaten ook vlekken, maar dat deel heb ik niet eens aangeraakt.
Wat mij stoort in de houding van Sliponline dat er automatisch van uit wordt gegaan dat ik de veroorzaker zou zijn. Maar bij de controle van retouren kan het bedrijf zelf ook een fout maken. We zijn allemaal mensen toch? Maar nee, dat ging er bij Sliponline niet in. Uiteindelijk kreeg ik de heft van het aankoopbedrag terug, maar ik heb een zeer naar gevoel overgehouden aan het wantrouwen richting de klant. Bijzonder klantonvriendelijk dit bedrijf. Voor mij dus geen Sliponline meer!</p>
<ul style="list-style-type: none; padding-left: 0;" class="dmws-plus-review-pros-cons">
<li class="dmws-plus-review-pros-cons-item" style="padding-right: 0; width: 100%;">
<span class="dmws-plus-review-con-icon" style="background: #ff4b55; font-size: 17px; font-weight: 600; color: white; margin-right: 10px;
border-radius: 50%; width: 20px; display: inline-block; height: 20px; line-height: 20px; text-align: center;">-</span>
<span class="dmws-plus-review-con-text">Klantonvriendelijk</span>
</li>
</ul>
</div>
Dit product is in de volgende categorieën zichtbaar