• Lorem ipsum
FAQ
Meest gestelde vragen
Zakelijke bestellingen / grotere aantallen

Wilt u een grotere bestelling plaatsen? Hier helpen wij u natuurlijk graag mee. Voor kortingen op grotere aantallen kunt u contact met ons opnemen: https://www.sliponline.nl/contact of via de chat. Dan maken wij een offerte voor U.

Voor de zakelijke klanten kunnen wij ook een offerte maken met BTW.

Bezorgopties

Wij verzenden met Postnl en hebben hierbij verschillende bezorgmogelijkheden.

  • Thuisbezorging
  • Je kunt kiezen voor het verzenden naar jou huis adres of een van de 3000 Postnl punten.
  • Voor €1,99 extra leveren wij ook in de avond.
  • Je kunt jouw bestelling ook altijd in ons magazijn (Zeelandsedijk 33, 5424 TL Elsendorp) ophalen.
Ik heb een verkeerd product ontvangen
Wat vervelend dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Neem even contact met ons op, dan lossen we dit meteen op: 0492-324208, via de chat of [email protected]
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, terwijl deze volgens (Postnl/ DHL) Track & Trace is afgeleverd

Als Track en Trace aangeeft dat jouw pakketje is afgeleverd, maar dit nog niet is gebeurd.

Kijk dan eerst even bij de buren, of die het pakketje niet voor je in ontvangst hebben genomen

Is dat niet het geval? Neem dan binnen 3 dagen na verzending contact op met onze klantenservice 

telefoonnummer +31 0492-324208 /  [email protected] 

Hoe kan ik een artikel zoeken?

Je kunt ten alle tijden gemakkelijk producten zoeken via de zoekbalk bovenin de website.

Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb?

De levertijd is gemiddeld 1 dag. Na uw bestelling ontvangt u persoonlijk bericht van ons met de actuele levertijd.

Voor 17:00 besteld: dan sturen wij de bestelling dezelfde dag nog naar u toe.

Op zaterdag en zondag worden geen pakketjes opgestuurd.

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?

Nederland & België
Is je totaalbedrag onder de 49,90 euro? Dan betaal je 3,99 euro verzend- en verwerkingskosten. 

Is je totaalbedrag boven de 49,90,- euro dan betaal je geen verzendkosten.

België
Is je totaalbedrag onder de 50,- euro dan wordt jouw bestelling per post verstuurd en zijn de verzendkosten 4,95 euro per bestelling. 
Is je totaalbedrag boven de 50,- euro dan betaal je geen verzendkosten.

Overige landen

Hier staan de standaard verzendkosten van 20,- euro voor, maar deze worden aangepast achteraf. Hierna wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort.

Waarom geen gratis verzending?
Hier is een simpel antwoord voor: (PostNL) verzenden is nu eenmaal niet gratis, ook niet voor ons.

De meeste webwinkels maken de producten iets duurder en verwerken de verzendkosten in de prijs van de artikelen.
Wij willen voor onze artikelen een eerlijke prijs berekenen, met daar overheen de verzendkosten, de kosten zoals deze ook voor ons zijn.

Hierin willen wij tegenover jou dus gewoon eerlijk zijn.

Waarom kost betalen via Billink € 1,99 extra?

Achteraf betalen loopt via het externe bureau Billink, dit geeft extra administratie en risico kosten.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb niks ontvangen. Hoe komt dat?

Er is waarschijnlijk een fout opgetreden in de afhandeling van uw bestelling. Neem contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

U kunt ten alle tijden uw bestelling annuleren. Stuur ons in dit geval een e-mail met daarin uw order nummer
en de reden van uw annulering.

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen.

Overboeking
U kunt bij ons vooraf betalen (overboeking). U ontvangt dan van ons een e-mail wanneer de producten klaar liggen.

iDeal
U kunt bij ons betalen via iDeal. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren.

MisterCash/ Bankcontact:
U kunt vanuit België gemakkelijk en vertrouwd betalen met MisterCash / Bankcontact. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren.

Billink
Met digitale acceptgiro jouw online bestelling betalen via Billink. Billink voert voor sliponline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Billink via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij sliponline.nl betalen met een digitale acceptgiro of eenmalige machtiging tot een bedrag van € 2500,00 als je voor de eerste keer betaalt via Billink. 

Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Billinkeen gegevenscontrole uit. Billink hanteert een strikt privacybeleid. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met ons opnemen via [email protected] of 0492-324208 of de chat recht onderin. 

MasterCard/ Creditcard :  
U kunt ook heel gemakkelijk met uw Mastercard / creditcard betalen, ook vanuit het buitenland

Kan ik producten retourneren?

Retourneren is altijd mogelijk. Je hebt na ontvangst van je levering 100 dagen volledig retourrecht. Je dient dan wel het product in ongeschonden staat en indien mogelijk in originele verpakking naar ons terug te sturen.

Is je bestelling niet naar wens? Dan kun je jouw bestelling binnen 100 dagen in originele staat en verpakking retourneren met het bijgeleverde PostNL label, dit is binnen Nederland gratis, wij rekenen geen retourkosten. Wil je een bestelling ruilen? Dan kun je deze bestelling retourneren en zelf je nieuwe bestelling via de webshop bestellen. Je kunt 1x gratis retourneren per bestelling, wil je nog een keer iets retourneren van een bestelling? Dan kost dit €3,95.

Klopt er iets niet aan je bestelling? Neem dan even contact op via de e-mail, chat of telefoon. Heb je advies nodig over het juiste product of maat? Dan helpen wij je ook graag verder via de e-mail, chat of telefoon.

Je pakketje kun je via een PostNL punt retourneren, de dichtstbijzijnde kun je hier zoeken: https://www.postnl.nl/locatiewijzer/ (Of zoek in Google: “PostNL punt zoeken”, dan krijg je de juiste website meteen). De retourkosten voor Belgische klanten zijn €4,95.

Geef de reden van de retour hier aan…………………………………………………………………………………………………………..

Retourneer meerdere producten / bestellingen altijd samen in 1 doos met 1 retoursticker,

Bedankt en geniet van je dag! Groetjes team Sliponline

Kan ik een factuur ontvangen?

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u automatisch per e-mail uw factuur.

Wasvoorschriften voor al onze producten

Wij hebben hier een speciaal blog bericht over geschreven.

Lees het hier door op de link te klikken: https://www.sliponline.nl/blog/Hoe-moet-je-ondergoed-nachtkleding-en-zakdoeken-wassen

Hoe werkt deze 2 maanden Garantie van Sliponline?

Bij Sliponline krijg je 2 maanden garantie op al onze producten, dus ook op de sale producten. Gaat je ondergoed, nachtkleding of een ander artikel stuk binnen 2 maanden nadat je het ontvangen hebt? Dan krijg je van ons kosteloos een nieuwe, daar doen wij niet moeilijk over.

 

Stuur een mailtje naar [email protected] met de foto erbij van het kapotte product, dan regelen wij dit meteen voor jou.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

De vermelde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW en excl. verzendkosten. De verzendkosten kun je terug 
vinden in jouw winkelwagen.

Is uw betaling mislukt of geweigerd?

IDeal

Heeft u betaald met IDeal en weet u niet of dit gelukt is? U krijgt altijd een mailtje van Pay.nl ( die onze betalingen regelt) waarin staat of uw betaling is gelukt/ mislukt. U kunt hierover ook altijd even contact opnemen met ons.

Als de betaling mislukt is kunnen wij u een nieuwe link sturen waarmee u kunt betalen.

Creditcard

Sommige Creditcard betalingen worden helaas afgekeurd om diverse redenen, hier hebben wij geen inzage in, wilt u deze bestelling toch ontvangen dan kunt u altijd via een andere betaaloptie betalen. Wij kunnen u hiervoor een link sturen om opnieuw te betalen.

Riverty / Klarna

Is je acheraf betaling via Riverty / Klarna betaling niet gelukt? Je krijgt binnen een half uur een automatisch mailtje waarmee je de betaling als nog kunt afronden.

Je kunt natuurlijk ook altijd met een andere betaaloptie betalen.

Terugbetalingen

Wij betalen je binnen 5 dagen terug nadat we de bestelling retour hebben ontvangen.

Heb je met IDeal of overschijving betaald? Dan wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.

Heb je met Billink betaald? Dan passen wij de rekening bij Billink aan.

Heb je met creditcard betaald? Dan vragen wij jouw bankrekeningnummer om het geld terug te storten.

Bestelling plaatsen

Wilt u een bestelling plaatsen bij ons dat kan natuurlijk altijd.

Stap 1:

Zoek een product dat je wilt kopen, selecteer de kleur en maat van dit product en druk op bestellen, hierdoor komt het artikel in je winkelwagentje. U kunt nu verder gaan met winkelen of gaan afrekenen.

Stap 2: Klik rechtsboven op het winkelwagentje ( Dit is het winkelwagen tekentje rechtsboven) Kijk of de juiste producten in het winkelwagentje zitten en klik op afrekenen.

Stap 3: U kunt nu kiezen uit 3 opties:

1: inloggen 2: een account aanmaken 3: afrekenen zonder account.

Hierna klikt u op verder en vult u al uw gegevens in, selecteer uw bezorgmethode en een betaalwijze. Controleer al uw gegevens altijd even.

Komt er alsnog niet uit, wij helpen u graag verder of kunnen uw bestelling ook via de Telefoon / Chat of email opnemen. https://www.sliponline.nl/contact

Bestelling wijzigen of annuleren

Wilt u de bestelling annuleren of wijzigen, dit kan natuurlijk altijd.

Neem dan even contact met ons op via de email, chat of telefoon: https://www.sliponline.nl/contact

Ik wil mijn bestelling ruilen of retourneren

Retourneren is altijd mogelijk. Je hebt na ontvangst van je levering 100 dagen volledig retourrecht. Je dient dan wel het product in ongeschonden staat en indien mogelijk in originele verpakking naar ons terug te sturen.

Is je bestelling niet naar wens? Dan kun je jouw bestelling in originele staat retourneren met het bijgeleverde PostNL label, dit is gratis, wij rekenen binnen Nederland geen retourkosten. Wil je een bestelling ruilen? Dan kun je deze bestelling retourneren en zelf je nieuwe bestelling via de webshop bestellen.

Klopt er iets niet aan je bestelling? Neem dan even contact op via de e-mail, chat of telefoon. Heb je advies nodig over het juiste product of maat? Dan helpen wij je ook graag verder via de e-mail, chat of telefoon.

Je pakketje kun je via een PostNL punt retourneren, de dichtstbijzijnde kun je hier zoeken: https://www.postnl.nl/locatiewijzer/ (Of zoek in Google: “PostNL punt zoeken”, dan krijg je de juiste website meteen). De retourkosten voor België zijn €4,95.

Retourneer meerdere producten / bestellingen altijd samen in 1 doos met 1 retoursticker, je kunt 1x gratis retourneren per bestelling, wil je nog een keer iets retourneren van een bestelling? Dan kost dit €3,95.

Wanneer je jouw retourlabel kwijt bent, vraag dan even een nieuwe aan via de chat, mail of telefoon.

Wil je niet retourneren via een PostNL punt? Dan kun je jouw bestelling op eigen kosten retourneren naar het volgende adres:

Sliponline: Zeelandsedijk 33, 5424 TL Elsendorp

Bedankt en geniet van je dag! Groetjes team Sliponline

Mijn product is vies of kapot

Is er iets mis met het artikel dat we hebben geleverd? Of is het product al snel kapot, neem even contact met ons op: https://www.sliponline.nl/contact en stuur ook meteen een foto van het product dat niet goed is, dan zorgen wij dat dit wordt opgelost.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden